Jak ktoś woli z byle czym biec na Vag i sprawdzać to niech leci. To nie jest sposób na rozwiązywanie problemów a jedynie ostateczność moim zdaniem. Każde podpięcie na Vag kosztuje. Znam kolege który pracuje w Fordzie i jak nieraz opowiada z czym ludzie przyjeżdżają podpinac się pod komp to ręce opadają. Najlepsze jest to że nieraz wystarczy dmuchnąć w uszczelkę by wszystko było OK, a ludzie płacą jakby awaria była nie do zrobienia. Pojedziesz na Vag tam ktos powie że pompa bo paliwo nie idzie wymienisz pompę a okaże się że wystarczyło przepchać palcem szlauf. Jak są oznaki zgęstniałego paliwa to nie szukamy problemu gdzie indziej! Mamy problem w paliwe a chcemy wymieniać pompę moim zdaniem. A Vag? Zawsze im ufacie? Bo ja nie do końca.
jak zabezpieczyc lakier zeby sie nie ścierał
Zwiń
X
-
jak zabezpieczyc lakier zeby sie nie ścierał
witam kupiłem taki lakier chrom w sprayu pomalowałem pewne elementy jednak on niewiadomo czemu sie scieja jak sie po nim np palcem trze. schodzi tylko wierzchnia błyszczaca warstwa tak jakby do konca nie wysychała ( a była zostawiona na 3 dni w ciepłym miejscu wiec na bank wyschła). jest jakis preparat do zabezpieczenia i utwardzenia tej wierzchnije warstwy tak żeby nie stracić połysku?BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
-
Komentarz